III ENGLISH DAY

Today, Monday 29th of April we celebrate the English Day at school. All activities are in English and they are about its culture and language. We are doing workshops, games, readings, films and typical  sports like rugby. The badge of this edition is the classical tea mug.

Avui, dilluns 29 d’abril celebrem la tercera edició de l’English Day a l’escola. Un dia totalment dedicat a la llengua i cultura anglesa on totes les activitats són en anglès. Fem tallers, jocs, lectura, films i esports típics anglesos. Aquest any el pin que han fet els alumnes ha estat la típica tassa anglesa de te.

Cliqueu al següent enllaç per veure’n fotos: