Experiència a P4B

Redactores 5èB: Júlia Muñoz, Paula Peña, Ainoa Vargas i Carla Viedma.

Els alumnes de 5èB el dimecres, el dia 7 de desembre, vam anar a passar la tarda a P4B per ajudar a fer una manualitat de Nadal.

Quan els alumnes de 5èB vam entrar a la classe la Maria Soler, mestra de P4, ens va explicar la feina d’aquesta manualitat.

La manualitat era fer un arbre per penjar-lo a l’arbre de Nadal. Un dels passos era retallar diferents tires de paper de colors. Els nens de P4 això de retallar amb tisores els hi resulta una mica difícil, per això hi vam anar nosaltres.

Quan vam acabar la manualitat ens vam fer una foto al pati  i  vam anar a jugar amb ells i elles.

Els alumnes de 5èB ens agradaria tenir més experiències com aquesta perquè ens ho hem passat pipa!