Pista de gel de l’alumnat de 5è

El 14 de desembre del 2020 els i les alumnes de 5è de l’escola Quatre Vents van anar a la pista de gel de Manlleu

El dijous 14 de desembre al matí els/les alumnes de 5è dels Quatre Vents de Manlleu van sortir caminant cap a la pista de gel. Com cada any, l’escola Quatre Vents fan una sortida a la pista de gel per anar a patinar.

Amb el tema de la COVID no van poder patinar les tres classes juntes com ho feien sempre. Aquest cop la pista estava dividida per la meitat i quan van arribar, els van donar un número amb la ubicació d’on havien de seure. Cada classe tenia un reservat i un tros de pista. També els van donar uns mitjons de plàstic que es van posar abans dels patins, per tal de no infectar-se als uns altres.

Mentre estaven patinant, van saludar a l’alcalde del poble que estava assegut en una terrassa esmorzant.

Després de patinar, van jugar i esmorzar a la plaça de Manlleu.

Alumnes de 5è A de l’escola Quatre Vents

Més fotos.