El programa “Bo Sa d’Aquí” arriba a l’Escola Quatre Vents

Fa pocs dies el Canal Taronja va visitar la nostra escola i van entrevistar a algunes persones per parlar del projecte “Bo Sa i d’Aquí”. Els i les alumnes del menjador van poder gaudir d’un concert amb el duo “Marcel i Júlia”.

La nostra escola ha estat premiada per tenir una alimentació sostenible i utilitzar aliments de temporada i de proximitat en el menjador escolar.

Des del programa “Bo Sa d’Aquí es vol incidir en la importància d’educar, a les properes generacions, sobre l’alimentació sostenible i de quilòmetre zero. Aquest  programa es podrà veure, en la seva totalitat, el dia 3 de març a les 9h del vespre al Canal Taronja. També es podrà veure, aquest mateix dia i hora, a totes les televisions digitals indepents.