El joc d’en Doll

Hola famílies!

A l’escola continuem conscienciant a tota la comunitat educativa sobre la importància de cuidar el medi ambient. Per això, els alumnes de cicle mitjà han après jugant al joc d’en Doll com estalviar energia i com integrar hàbits respectuosos sobre el medi ambient. A continuació podeu veure unes imatges dels alumnes fent aquesta activitat:

Imatges dels alumnes jugant al Joc d’en Doll

Podeu trobar el Joc d’en Doll a la pàgina web edu365. Us animem a jugar-hi en família!

La comissió d’Escola Verda

1. admin Autor de l'article

Hola,
      Hem comprovat de que estigui actiu des de la pàgina web mare. Com