CONSELL MUNICIPAL DE LA INFÀNCIA

El passat dimarts 9 d’octubre, els nens i nenes de sisè vam assistir al primer ple del Consell Municipal de la Infància a l’ajuntament de Manlleu. L’alcalde Àlex Garrido ens va rebre a la sala de plens i ens va respondre les preguntes que prèviament haviem preparat a l’escola.

A cadascun dels plens que s’haniran celebrant hi assistiran els grups de sisè d’una escola de Manlleu, i en aquest primer ple ens va tocar als grups de sisè de Els Quatre Vents. Tot i això, tots els grups de totes les escoles tenen un nen o nena representant que haurà d’assistir a tots els plens. Les nostres representants són les següents:

6èA: Marta Roca

6èB. Laura Bautista