CELEBREM LA CASTANYADA A L’ESCOLA!

El passat 30 d’octubre els nens i nenes de l’escola vam celebrar la festa de La Castanyada a l’escola. Els petits vam rebre la visita de la castanyera i de l’Albert Verd, mentre que els més grans van preparar el passatge del terror, inspirat en la festa de Halloween. A part de rebre la visita de la castanyera i de l’Albert Verd per explicar-nos com fer d’aquestes festes uns esdeveniments més sostenibles i ecològics, a la tarda vam sortir al pati grans i petits per menjar castanyes i ballar una estona.

Va ser molt divertit acabar així la setmana, tots junts al pati i passant una molt bona estona.