CASTANYADA 2018

Benvolguts pares i mares,

El dimarts 30 d’octubre els alumnes de cicle inicial farem un tastet de fruites de tardor. Ens agradaria que cada alumne porti una fruita de tardor tallada o desgranada per compartir amb els companys dins d’una carmanyola: raïm, magrana, mandarina, fruits secs, plàtan, poma…aquest tastet serà l’esmorzar d’aquell dia.

El proper dimecres 31 d’octubre celebrarem la festa de la castanyada a l’escola.

AL MATÍ:

• Passarem el matí a Sant Jaume tots junts. Cal dur calçat còmode, esmorzar i aigua en una motxilla petita.

A LA TARDA:

• Els alumnes de 1r i 2n han de portar les galtes pintades, mocador i/o bigoti. Vindran vestits de casa i els que es queden a dinar els vestirem a l’escola

PENSEU EN DUR 15 CASTANYES AMB UN TALL

Gràcies per la vostra col·laboració.

Les mestres de cicle inicial