CAMADOCA

Aquest dijous 18 d’abril els alumnes i les alumnes de 5è vam poder gaudir de la sortida a Camadoca.  Camadoca és una Associació de Defensa i Estudi de la Fauna i Flora Autòctona (ADEFFA) que té com a objectius vetllar per la defensa i conservació de la fauna i flora autòctona del territori, amb especial incidència en la fauna i flora dels rius i la preservació del medi ambient com a bé social i general, tant a nivell d’hàbitats com a nivell de flora, fauna, gestió de recursos i residus i gestió de bio invasor.

Aquesta sortida ens ha permès entendre de manera vivencial la importància de cuidar el medi on vivim i entendre la diferència entre espècies autòctones i espècies invasores, com també vetllar perquè cada espècie animal visqui al medi on li pertoca sense domesticar espècies salvatges.

Hem pogut observar els éssers vius que viuen a la bassa, alliberar angules, estudiar i observar exemplars d’espècies invasores, com els crancs americans, fer una visita a Camadoca i veure quins animals estan refugiats per atendre a les seves necessitats. Cada petit gest ens fa més sabis per entendre el món on vivim.

FOTOS CAMADOCA 5È