Body Percussion amb en Santi Serratosa

Avui, les nenes i nens de P5 hem fet el taller de Body Percussion amb en Santi Serratosa. Hem pogut fer música amb el nostre cos tot seguint el ritme d’unes cançons. Finalment, hem sortit al pati tots els i les alumnes de l’escola i hem ensenyat als altres el que havíem après. Ens ho hem passat molt i molt bé! Moltes gràcies a en Santi per haver-nos ensenyat tant!

Per altra banda, el que les mestres no s’esperàven, era que teníem una sorpresa per tots i totes. Els hi hem cantat la cançó dels Quatre Vents que ha creat en Marc Noguer, un dels nostres mestres de música de l’escola. Aviat podreu escoltar-la… Moltes gràcies Marc! Ens ha encantat!!!!

Imatge relacionada

Veure fotos