A la Biblioteca de Manlleu: Projecte comunitats autònomes d’Espanya (Creació guia de viatges)

Els i les alumnes de 5è iniciem el nou projecte sobre les comunitats autònomes d’Espanya. A través de l’arribada d’una carta d’uns amics anglesos, ens conviden a ajudar-los a triar el seu pròxim viatge per Espanya. Després d’una pluja d’idees els alumnes han decidit que crearan una guia de viatges amb tota la informació de les diferents comunitats autònomes. Però, com es fa una guia de viatge? Amb l’ajuda de la Biblioteca Municipal de Manlleu hem pogut veure diferents tipus de guies i entendre a través d’exemples i una molt bona explicació la informació per poder-ne crear una.