El Butlleti e-Escoles Verdes es fa ressò de la recollida d’oli

El Butlletí e-Escoles Verdes d’aquest mes de febrer s’ha fet ressò de la recollida d’oli que fem a l’escola. És un programa que ja fa anys que funciona i amb molt bona acollida per tota la comunitat educativa dels Quatre Vents.

Recordem a tothom que tots els alumnes poden portar oli per reciclar cada dijous i un grup de mares s’encarreguen d’emmagatzemar-lo.

Una vegada més donem les gràcies des de l’escola a tothom que col·labora en aquesta tasca.

A continuació podeu llegir l’article publicat.

La nova proposta de l’escola manlleuenca està tenint un gran èxit
A l’Escola Quatre Vents hem impulsat la reutilització de l’oli que es fa servir a casa durant la setmana. Cada dijous a la tarda, alumnes i professors el porten en un pot de plàstic que la mateixa escola ha facilitat a les famílies; l’oli serà transformat en biodièsel.
Llegiu més