DEL PROBLEMA GLOBAL A L’ACCIÓ LOCAL

Avui 14 de març, els delegats i delegats verds de 6è hem ant al Castell de Montesquiu a la Trobada d’Intercanvi d’experiències d’escoles verdes d’Osona i Ripollès. L’experiència ha estat entorn el Canvi Climàtic a Catalunya. Els mestres i alumnes hem fet tallers diferents amb intercanvi d’accions a les escoles. Finalment hem dinat tots junts als jardins del Castell.

Els delegats i delegats verds de 6è ens expliquen com ha anat la  trobada: per grups hem anat al bosc i ens han explicat temes relacionats amb el canvi climàtic. Ens ha sorprès com ha canviat el temps atmosfèric amb tan poc temps. Hem fet intercanvi de propostes i nosaltres hem presentat què fem a l’escola per la sostenibilitat i el medi ambient: reciclatge d’oli,  recollida de taps i de piles, selecció de deixalles, hort a cicle inicial, pati amb laberint de salzes… Altres escoles han fet propostes interessants. Ens n’ha agradat una que com a repte, tot un dia sense electricitat.

Núria Jané, Carles Sánchez, Núria Toneu i Ivan Ramos.

20170314_115822