VEIG, VEIG…, QUÈ VEUS?

Aquest curs 2024-2025, l’escola Quatre Vents de Manlleu, concretament tot l’alumnat d’educació infantil, participa per primera vegada al programa Art i ESCOLA, que té com a objectiu principal promoure i donar valor a la presència de l’art a l’escola.

Amb el tema “LA MÀGIA” com a punt de partida, des de l’ACVIC (Centre d’arts Contemporànies) ens proposen realitzar una pràctica artística utilitzant qualsevol mitjà i partint de propostes diverses tenint en compte els diferents eixos del currículum.

Veig, veig, què veus? La mirada d’un infant vessa de màgia, busquem gaudir d’aquesta fascinació inherent. Tot ha començat amb una capsa plena de tresors.

Els infants d’educació infantil de l’escola Quatre Vents de Manlleu, han estat explorant amb diferents tipus de mirall i objectes quotidians. Del joc observat s’han anat ampliant propostes, evocant en elles allò que més ens ha fascinat.

Provoquem amb els miralls. Busquem i manipulem, simetries, creacions geomètriques, compartint mons i històries, despertem el goig per crear, transformar, manipular, generar sorpresa i estupefacció, en resum provocar.

Us convidem a gaudir de l’experiència que hem viscut des de l’escola. Màgia, miralls, ciència i art s’uneixen per generar noves idees, experiències i comprensions del món que ens envolta!

FOTOS DE L’EXPERIÈNCIA

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut