Comissió de Servei Despertador i Casals

Servei Despertador

El servei despertador o servei d’acollida matinal, permet a les famílies que necessitin deixar els seus fills a l’escola abans de les 9h del matí. El servei està gestionat per la comissió de servei despertador i casals de l’AFA de l’escola i compta amb un equip de monitors i monitores professionals que tenen cura dels nens i nenes, mentre fan jocs i activitats diverses.

Horari:

• L’horari del servei despertador és de 8h a 9h del matí.
  • Els infants poden arribar a l’escola entre les 7:45h i les 8:45h del matí.
  • A partir d’aquesta hora l’accés a l’escola es tancarà fins l’horari habitual d’entrada (8.50h).
  • A les 9h les monitores acompanyaran els xics a les aules d’Educació Infantil, i a les files respectives la resta d’alumnes.

Lloc:

• L’espai destinat a aquest servei és el menjador dels petits.
  • L’accés es fa exclusivament pel Carrer Núria i caldrà acompanyar als nens/es fins al menjador.

Preus curs 2022/2023:

• En cas d’ús esporàdic del servei, el cost és de 4,5 €/dia.
  • El preu màxim mensual a pagar és de 27 euros/mes.
  • Preu per alumne/a per mes natural:
    • Servei despertador 1 dia: 4,5 €
    • Servei despertador 2 dies: 9 €
    • Servei despertador 3 dies: 13,5 €
    • Servei despertador 4 dies: 18 €
    • Servei despertador 5 dies: 22,5 €
    • Servei despertador 6 o més dies: 27 €
  • Al finalitzar cada mes, les famílies trobaran l’import que han de pagar a l’app TPVEscola, i tindran fins el dia 15 del més següent per a realitzar el pagament.
  • Per a poder utilitzar el servei despertador, cal haver abonat la quota de l’AFA.

Activitats:

• Durant l’hora despertador, els nens i nenes fan activitats i jocs variats, en companyia dels seus amics.
  • Les famílies també podeu portar algun conte o joguina per poder compartir en aquesta estona.

Activitats de l’hora despertador

Casals d’estiu

Cada any la comissió de casals i servei despertador de l’AFA, prepara casals d’estiu per als nens i nenes interessats. Amb monitors i monitores que els preparen divertides activitats i tallers, excursions i activitats d’aigua per no passar tanta calor.

• Dates
    • Última setmana de juny
    • Tot el mes de juliol
  • Horari
    • Opció matí: De 9:00 a 13:00
    • Opció matí i dinar: De 9:00 a 15:00
  • Extres
    • Acollida matí: De 8:00 a 9:00 (si hi han apuntats suficients nens)

Jornada intensiva

Durant els últims dies de juny, a l’escola es fa jornada intensiva, i els nens i nenes pleguen a les 13:00h o a les 15:00h si es queden a dinar.

Per a ajudar a les famílies que ho desitgin, des de l’AFA es preparen activitats des de les 15:00h fins a les 16:30h.