Comissió de Menjador i Espai de Migida

El menjador és un dels grans actius de l’escola Puigberenguer! L’escola disposa de cuina pròpia i ofereix un menú variat, equilibrat, de proximitat i de qualitat.

Però l’objectiu de l’hora del menjador i l’espai del migdia, va molt més enllà de l’estricta alimentació dels nostres fills i filles. Es cuida l’educació en els hàbits, la higiene, el foment de la diversitat alimentària i el respecte pel companys i companyes.

Des de l’AFA participem en la comissió de menjador de l’escola, una comissió mixta formada per membres de l’AFA, la direcció de l’escola i el servei extern de cuina i monitoratge. Durant els últims anys hem implementat des d’aquesta comissió, diferents iniciatives que han millorat encara més aquest servei:

• La introducció de l’assessorament extern d’un servei de dietista en la confecció dels menús ens ha permès millorar l’equilibri d’aquests. Aquest servei, a més, ens proporciona una proposta de sopars saludables que complementen els menús dels dinars dels infants.

• Durant els últims cursos s’ha implementat progressivament el rentat de dents per tots els nens i nens de 1r, 2n i 3r després de dinar.

• Hem revisat i redissenyat un nou conjunt d’activitats durant l’espai del migdia, per fer-les més variades, interessants, divertides i inclusives.

• Hem introduït la possibilitat de poder escollir i demanar sempre que es vulgui, substituir la proteïna animal per proteïna vegetal.