RECOMANACIONS PER AQUEST SANT JORDI

Sant Jordi 2021 Des de la Comissió de Biblioteca de l’Escola us felicitem la Diada de Sant Jordi i us fem arribar algunes propostes de lectura per a les diferents edats de les vostres filles i dels vostres fills. I, tal i com ens recomana en Jaume Centelles a la seva pàgina “La invitació a la lectura”, us diem:

“Si podeu, aneu a la llibreria més propera i de confiança, feu vos un bon regal i, de passada, compreu llibres per a les persones que estimeu.

ALGUNES NOVETATS PER A NENES I NENS FINS ELS 6 ANYS

ALGUNES NOVETATS PER A NENES I NENS FINS ELS 8 ANYS

ALGUNES NOVETATS PER A NOIS I NOIS FINS ELS 10 ANYS

ALGUNES NOVETATS PER A NOIES I NOIS A PARTIR D’11 ANYS

MURAL DE PRIMAVERA

Els alumnes de cicle inicial hem volgut donar la benvinguda a la primavera elaborant un mural que resta penjat en el vestíbul de l’escola. Si voleu veure el mural complert, cliqueu a la fotografia.

Tenint en compte els temps de pandèmia, els alumnes han tingut presents les mascaretes… i tot i que sabem que són necessàries per protegir-nos, demanem un desig amb molta intensitat: “Que només els petons ens tapin la boca”