CANTADA DE CHRISTMAS CAROLS

Durant el mes de desembre, com és de costum, cada curs ha amenizat l’entrada del matí a tots els companys de l’escola, cantant una cançó de nadal en anglès. Aquí en teniu una mostra.

ELS PASTORETS

Un any més, els alumnes de 6è van representar al Teatre Conservatori l’obra dels Pastorets. És un treball realitzat al llarg del primer trimestre i que culmina amb la representació teatral.

Al matí ho van fer pels alumnes de l’escola i per la tarda en van poder gaudir les famílies.

Com sempre, va ser tot un èxit. Els nens i nenes de 6è ho van fer molt bé i serà un gran record per a ells.

CELEBRACIÓ DE SANTA CECÍLIA

El 22 de novembre vam celebrar Santa Cecília.
Un grup de nens i nenes de sisè, juntament amb algunes mestres, vàrem preparar una petita audició a la que van  poder assistir tots els alumnes de l’escola.
La idea era senzillament gaudir d’una estoneta de música plegats, escoltant els nostres companys.
Va ser una jornada diferent i molt agradable.

MINES DE GAVÀ

El passat 29 de novembre els nens i nenes de 5è vam anar d’excursió a les mines de Gavà per conèixer més coses sobre la Prehistòria.
Després d’esmorzar, vam fer la ruta per dins del parc arqueològic. Allà vam veure uns vídeos, la venus de Gavà,… Llegeix més»

STORY TELLING

La Rebecca Lemaire, una famosa storyteller, ens ha explicat als alumnes de cicle mitjà,  llegendes, contes i  rondalles populars d’arreu del món. I ho ha fet en anglès.

Totes les històries estaven relacionades amb la lluna, aprofitant que se celebra el 50è aniversari de l’arribada de l’home a la lluna.

Ens vam adonar que la lluna podia ser font d’imaginació i creació de boniques i divertides històries com la del conill llest i el jaguar ruc de Mèxic, o com la tradicional història del nen orfe que no sabia plorar i la lluna el va ajudar a partir d’entendre que tots tenim dins nostre un riu que de tant en tant l’hem d’ajudar a sortir.

Valorem molt positivament aquesta experiència.

DRETS DELS INFANTS

El dia 20 de novembre va ser el dia Internacional del Dret dels Infants. Enguany, els nens i nenes de P5 de l’escola Puigberenguer i de l’escola FEDAC han participat conjuntament en l’acte que cada any organitza l’Ajuntament de Manresa per celebrar aquesta data. El tema central ha estat el del RESPECTE, i entre tots plegats hem fet una representació de la història “Quatre petites cantonades de no res” a la sala de Plens del nostre Ajuntament.

ELS XEFS DE 2nB

A l’hora de plàstica els nens i nenes de la classe de la Carme Ruscalleda ens hem fet uns barrets de cuiners, i semblem uns autèntics xefs.

FEM UN COET!

Aquest any hem escollit treballar Valentina Tereshkova, la primera dona que va anar a l’espai.

La Valentina va viatjar a l’espai amb la nau VOSTOK 6, i nosaltres també volíem fer la nostra pròpia nau. En grups de treball de 4 i 5 alumnes ens vam posar mans a l’obra.

I així de bonics ens han quedat!

CELEBRACIÓ DE SANTA CECÍLIA

Divendres 22 de novembre vam celebrar el dia de la música. Tota l’escola va poder gaudir de les audicions que ens van fer alumnes de primària i mestres amb diferents instruments musicals.

Moltes gràcies a tots i totes per fer-nos passar una estona ben agradable.