FEM BOLETES !!!!

Els nens i nenes de la classe de “Els Vaixells” (P4B) vam portar a terme una activitat apassionant.
Primer de tot vam sortir al pati per crear boletes de fang tant característiques del PUIGBERENGUER i que tant ens agrada fer.
A la segona sessió… Llegeix més»

BON NADAL

Enguay l’Escola us vol desitjar a tota la comunitat educativa del PUIGBERENGUER bones festes i feliç 2014, amb una nadala molt dolça i tendra que volem compartir amb tots vosaltres!

Volem agrair la col·laboració de la Núria Checa que ha fet l’acompanyament de piano i felicitar… Llegeix més»

HA VINGUT L’ONCLE BUSCALL

El divendres, quan tots els altres nens i nenes de l’escola eren a veure els Pastorets, vam tenir una visita inesperada: L’ONCLE BUSCALL.
Els seus cosins l’havien avisat que hi havia un tió pel pati de l’escola i entre tots vam sortir a buscar-lo, però no… Llegeix més»

RECOLLIDA DE JOGUINES

Hola famíles,
Com cada any per aquestes dates, es portarà a terme la recollida de joguines per a la Creu Roja de cara a Nadal.
Aquest any ens han demanat que les joguines siguin NOVES O EN PERFECTE ESTAT ( poc usades, que no falti cap peça,… Llegeix més»

EXPERIMENTEM AMB BOMBOLLES DE SABÓ A P5

Els alumnes de “ELS GLOBUS” i dels “HELICÒPTERS” vam fer una experiència relacionada amb l’aire, que és el que uneix als noms de les dues classes.
Vam fer bombolles de sabó!!! Primer vam fer la fòrmula, vam buscar objectes que creiem que ens servirien per… Llegeix més»