Organització

L’AMPA de l’Escola Pompeu Fabra de Manlleu està formada per la junta directiva, escollida en assemblea general. Aquesta junta l’integren:

• President: Xevi Comas
    • Vicepresidenta: Isa Arrey
    • Secretària: Mariona Gavaldà
    • Tresorera: Pili Camps
    • Vocals: Camelia Stingaciu, Manoli Hidalgo, Núria Collelldemont, Raquel Salvans, Tat Jurado, Anna Diaz, Gemma Blázquez, Héctor Ortiz, Mireia Fabregó, Laura Domènech, Maribel Sánchez, Janira García.

El mandat de la junta és per 4 anys, passat aquest període, es convoquen eleccions a l’assemblea general.

A més a més de la junta, hi ha diferents equips de treball formats per mares i pares treballant en una àrea concreta. Aquests grups de treball són les anomenades comissions. Tenim:

• Comissió d’acollida i menjador
    • Comissió de colònies
    • Comissió de comunicació
    • Comissió ecològica
    • Comissió d’extraescolars i Xarxampa
    • Comissió de festes

Podeu conèixer més de cada comissió a l’apartat de comissions.

Actualment, l’AMPA es reuneix de forma virtual un cop al mes. Us recordem que tothom hi és benvingut.

A les diferents xarxes socials s’informarà de quan tindran lloc les reunions.