Festes

MEMBRES: Gemma Blazquez – Anna Diaz

La Comissió de Festes actuem com a motor de les festes de l’escola i vetllem perquè tots els actes de les mateixes vagin en consonància al projecte de l’escola basades en fer comunitat, compartir, reciclar, etc. Algunes de les festes que organitzem i/o col·laborem són: l’arribada del patge, el carnaval, la festa de fi de curs… Sempre es necessita la col·laboració puntual (abans, durant i després de la festa) de més voluntaris.

Ens agradaria crear nous esdeveniments i que a poc a poc es vagin consolidant en el calendari, assistint a festes tradicionals del municipi, participant conjuntament amb festes de l’escola, creant activitats solidàries,….  Demanem la vostra col·laboració amb idees fresques i innovadores!

Per tots aquells que ens vulguin donar un cop de mà en la coordinació i preparació de les festes us podeu posar en contacte amb aquesta comissió a afa@escolapompeufabra.org.

US NECESSITEM!!!!