Comissions

L’AFA divideix les seves tasques en diferents comissions de treball formades per pares, mares,tutors i/o voluntaris, que es comprometen a impulsar i organitzar les activitats i serveis de l’AFA perquè funcionin correctament.

Actualment tenim les següents comissions:

• Comissió d’acollida i menjador
  • Comissió de comunicació
  • Comissió ecològica
  • Comissió d’extraescolars i Xarxampa
  • Comissió de festes

L’accés és obert i voluntari a qualsevol membre de l’AFA.

Us recordem que participar en una comissió no significa necessàriament assistir a les reunions, sinó que comporta coordinar-se amb els altres membres i responsabilitzar-se d’una gestió o tasca determinada (alguns exemples: fer telefonades, ajudar a preparar les diferents festes, anar a comparar allò que es necessiti, reunir-se amb els proveïdors de serveis en hores convenients, atendre les sol·licituds de les famílies usuàries…).

Si esteu interessats en formar part d’alguna de les comissions, us podeu posar en contacte al correu afa@escolapompeufabra.org, en breu ens posarem en contacte amb vosaltres.