Acollida i Menjador

MEMBRES DE LA COMISSIÓ: Mireia Fabregó – Mireia Colom

La Comissió d’acollida i menjador s’ocupa de tot el relatiu al servei matinal del Bon dia i del servei del menjador de l’escola. Així doncs, s’encarrega de gestionar el contacte i la relació amb l’empresa que es cuida del monitoratge de l’acollida del matí i amb l’empesa de cuina i monitoratge de menjador. Resol amb ells qualsevol tema que pugui sorgir (transmissió de queixes i suggeriments, informació que els afecti…). També fa visites periòdiques per comprovar el funcionament del servei i n’informa a la direcció de l’escola i a l’AFA.

A més a més, s’ocupa de gestionar qualsevol incidència que hi  pugui haver amb la màquina d’osmosis del mateix menjador.

Si teniu qualsevol dubte, queixa o suggeriment del servei d’acollida matinal i del menjador, podeu enviar un email a afa.menjador@escolapompeufabra.org

Si vols participar en aquesta comissió només et demanem que siguis usuari/-a d’aquests serveis, i que et posis en contacte amb l’AFA a través dels diferents mitjans disponibles.