Comissió Ecològica

MEMBRES DE LA COMISSIÓ: Núria Collelldemont – Maribel Sánchez – Mariona Gavaldà

Des d’aquesta comissió, tal i com indica el seu nom, es gestionen temes relacionats amb la sostenibilitat i respecte al medi ambient. Si voleu aportar alguna proposta relacionada amb aquest tema, us podeu posar en contacte al correu afa.ecologica@escolapompeufabra.org

Com segurament sabreu, l’oli és un dels residus domèstics més contaminants, i a la vegada, un dels que té menys recollida selectiva. Doncs bé, des de l’AFA us facilitem el reciclatge d’aquest residu. Com ho fem? Doncs com veureu, cada dimarts a les 09:00h, a l’entrada de l’escola hi trobareu dos carros, un per poder agafar un pot i un altre per retornar-lo un cop estigui ple. Nosaltres ja ens encarreguem de fer-lo arribar a una empresa pel seu tractament.

Ens agradaria que sabéssiu que si es separa l’oli a casa, s’aconsegueix contribuir a la conservació del medi ambient, sense vessaments de qualsevol tipus a la natura. També significa un estalvi en el tractament d’aigües residuals a les depuradores i en el manteniment de canonades i la xarxa de clavegueram. A més, es valoritza un residu contaminant en forma de biocombustible i es redueixen els gasos d’efecte hivernacle en la fabricació del biodièsel.

Aquesta comissió, treballa conjuntament amb l’escola i té molts projectes en ment, per tant, si t’interessa aquest tema, no ho dubtis ni un moment, hi posa’t amb contacte amb nosaltres a través del nostre correu, que us recordem ara mateix, afa@escolapompeufabra.org.