Qui som

L’escola Pompeu Fabra és una escola pública, democràtica, catalana, inclusiva, oberta, laica, coeducativa, participativa i respectuosa amb el medi ambient.
La nostra escola es posa en funcionament el curs 1982-83 i està situada a la part de llevant del municipi de Manlleu, just al llindar del casc urbà.
La construcció de la nostra escola es concreta en dos edificis: Un cos de doble planta on trobem primària i un edifici construït l’any 2000 on trobem l’educació infantil.
Pràcticament la totalitat dels alumnes de l’escola resideixen al municipi de Manlleu, procedents de tots els barris. i un petit percentatge de l’alumnat viu en municipis veïns: Masies de Roda, Roda de Ter…
El claustre de mestres està format, majoritàriament, per mestres definitius i que resideixen a la comarca d’Osona.
Pretenem treballar amb els nostres alumnes partint dels seus propis interessos a través de l’experimentació, manipulació i cerca d’informació. Pretenem arribar a l’aprenentatge competencial, per tal que sigui significatiu, transferible, permanent, contextualitzat i engrescador.