Comunicació

MEMBRES DE LA COMISSIÓ: Xevi Comas – Pili Camps – Janira Garcia

L’objectiu d’aquesta comissió és el de fer arribar a les famílies la informació de les activitats de l’AFA i de l’escola utilitzant canals de comunicació directes i interactius. Treballem per estimular la participació, continuada o puntual, de tots els associats en el conjunt d’activitats escolars amb l’objectiu de millorar l’educació i el benestar tots/-es els/les alumnes. Una de les eines bàsiques de la comissió és la pàgina web, que pretenem que sigui funcional i dinàmica per afavorir la comunicació i l’intercanvi entre les famílies, l’AFA i l’equip de mestres.

Així doncs, la comissió de comunicació gestiona la pàgina web, les diferents xarxes socials i els diferents canals de comunicació, treballa conjuntament amb totes les comissions per poder recollir les queixes, propostes, suggeriments i felicitacions que facin referència a l’AFA, busca la implicació de les famílies, està amb contacte amb l’equip directiu del centre, dissenya cartells per l’escola i l’AFA,…

Si vols formar part d’aquesta comissió, ens envies un correu a afa@escolapompeufabra.org, i de seguida ens posarem amb contacte amb tu!