Projecte CUEME

El programa CuEmE (Cultura emprenedora a l’escola) fomenta l’esperit emprenedor i les competències bàsiques en el Cicle Superior d’Educació Primària.
Durant un curs escolar, l’alumnat de 5è crea i gestiona una cooperativa escolar amb el recolzament de la comunitat educativa, l’administració i altres agents socials de la localitat.
La metodologia educativa és el treball per projectes.

Es reforcen valors com la solidaritat, la igualtat d’oportunitats i l’equitat i constitueix una eina d’inclusió social.

La cooperativa centra l’activitat empresarial en la persona i no en el capital, es gestiona de manera democràtica i participativa i dona part dels beneficis a projectes socials.

Curs 23-24: Iniciem de nou el projecte Cuieme amb els alumnes de 5è:

FASE 0: ENS PREPAREM PER EMPRENDRE FASE 1: CREEM LA COOPERATIVA FASE 2: CREEM LA IMATGE
         COOPFABRA                                L’AVELLANA FORTA

FASE 3: GENEREM IDEES DE PRODUCTES FASE 4: ESCOLLIM ELS PRODUCTES FASE 5: CERQUEM FINANÇAMENT
FASE 6: PRODUÏM FASE 7: FEM LA VENDA FASE 8: RECOLLIM ELS FRUITS DE LA COOPERATIVA