Extraescolars i Xarxampa

MEMBRES DE LA COMISSIÓ: Camelia Stingaciu – Isa Arrey – Pili Camps

La comissió d’extraescolars s’encarrega d’organitzar i gestionar les activitats extraescolars de l’escola, per tal de complementar l’oferta escolar a nivell d’horaris i activitats educatives. També des d’aquesta comissió es gestiona el casal d’estiu.

Podeu consultar les activitats extraescolars per aquest curs 2022-2023 en la següent adreça:

extraescolars360manlleu.cat

L’oferta d’extraescolars està pensada perquè tots els/les nens/-es de l’escola tinguin l’opció d’inscriure’s a alguna activitat. Les activitats duren habitualment 1 hora.

Les tasques d’aquesta comissió són:

• Seleccionar i contractar els proveïdors de cada una de les activitats.
  • En coordinació amb la comissió de comunicació, facilitar informació a totes les famílies interessades en inscriure’s
  • Facilitar la comunicació entre el proveïdor i les famílies: informant de tot allò necessari per a l’activitat, recollint qualsevol proposta, inquietud i dubte de les famílies o del proveïdor.
  • Fer el seguiment del funcionament de les activitats i resoldre les incidències.
  • Vetllar per la qualitat del servei i la seva millora continua.
  • Assistir a les reunions municipals de Xarxampa

Podeu fer-nos qualsevol proposta, suggeriment, queixa, reclamació…, a afa.extraescolars@escolapompeufabra.org, i si tens ganes de formar part d’aquesta comissió només cal que ens enviïs un correu electrònic amb les teves dades, t’estem esperant!