Nova junta de l’AMPA

El passat dijous 3 d’octubre es va celebrar l’Assemblea Extraordinària per renovar la Junta de l’AMPA.

La nova Junta està formada per:

• President: Xevi Comas
  • Vicepresidenta: Isa Arrey
  • Secretària: Mariona Gavaldà
  • Tresorera: Pili Camps
  • Vocals: Camelia Stingaciu, Manoli Hidalgo, Vanessa Vargas, Núria Collelldemont, Raquel Salvans, Anna Casals, Tat Jurado, Anna Diaz, Carlos Cano, Ester Uyá, Gemma Blázquez i Héctor Ortiz.

Us recordem que l’AMPA està oberta a tothom i que hi podeu participar assistint a les reunions mensuals o fent arribar les vostres propostes, idees, suggeriments, queixes, preocupacions… a través del correu electrònic ampa@escolapompeufabra.org

______________________________________________________________________________________

Assamblea General Extraordinària

L’AMPA de l’Escola Pompeu Fabra convoca a tots els seus socis i sòcies a l’Assamblea General Extraordinària que se celebrarà a la Biblioteca de l’Escola el dijous 3 d’octubre a les 20.30h en primera convocatòria i a les 20.45h en segona convocatòria. L’ordre del dia serà el següent:

• Renovació de càrrecs de la Junta.
  • Informacions de principi de curs

Després de l’assamblea es farà la reunió mensual de l’AMPA.

Nou canal de Telegram de l’AMPA

El TELEGRAM és una aplicació mòbil totalment gratuïta i es pot fer servir en tots els dispositius mòbils intel·ligents. Com a característiques bàsiques ens permet assegurar l’anonimat de totes les persones que hi participin al canal de l’AMPA i la comunicació unidireccional (l’AMPA enviarà missatges però no es podrà establir cap tipus de diàleg, l’aplicació no ho permet).

Esperem d’aquesta manera arribar a més famílies i que tothom tingui la informació necessària.

Us expliquem pas a pas com descarregar-vos l’aplicació al vostre dispositiu i com unir-se al canal de comunicació de l’AMPA:

1.  Aneu a la «botiga» d’aplicacions del vostre dispositu. Si és Android al PlayStore i si és Apple a l’AppleStore.
  2. Féu  una cerca amb el nom TELEGRAM i descarregueu l’aplicació al vostre dispositiu.
  3. Quan accediu per primer cop us demanarà el vostre número de telèfon. Un cop introduït o bé us farà arribar un codi, o bé rebreu una trucada que NO HEU D’AGAFAR. És el sistema de verificació de l’aplicació mòbil per demostrar que no sou un robot.
  4. Quan el tingueu instal·lat, cliqueu al següent enllaç (des del dispositiu mòbil)  per accedir al canal de l’AMPA https://t.me/AMPA_PompeuFabraManlleu i obriu-lo amb l’aplicació TELEGRAM
  5. Un cop accediu al canal cal premeu l’opció Unir-se, a partir d’aquest moment rebreu tots els missatges d’aquest canal.

Esperem comptar amb la vostra participació. Aquest sistema us permetrà estar informats en tot moment.