BAREM DEFINITIU PREINSCRIPCIÓ 21-22
BAREM PROVISIONAL PREINSCRIPCIÓ 21-22
JORNADA DE PORTES OBERTES
Cliqueu a l’enllaç per veure la presentació de les portes obertes:

PREINSCRIPCIÓ. CURS 2020-21

Educació Infantil i Primària: del 15 al 24 de març de 2021

Educació Secundària Obligatòria: del 17 al 24 de març de 2021

GUIA PER A LA PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA I MATRÍCULA DEL CURS 2021-22

COM HAS DE FER LA PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA

*Anirem ampliant la informació.

Minimons

Els nens i nenes de P4 estem treballant l’hivern a través de diferents racons. Un d’ells és el racó dels minimons: un petit paisatge d’hivern amb materials diversos amb els quals podem fer trasvassaments i podem deixar volar la imaginació jugant amb els personatges que… Llegeix més»

Ensoltes de carnaval!

Ja s’acosta el CARNAVAL !
Avui tots els nenes i nenes de l’escola han pogut veure aquest vídeo que han preparat els companys/es de 5è per fer  saber a tothom què haurem de portar els propers dies.

Esperem que us agradi.
Que comenci la festa!

ENTREGA DE DISPOSITIUS GRÀCIES A LABDOO

Algunes famílies de l’escola ja estan rebent els dispositius digitals gràcies a LABDOO.ORG i a les vostres aportacions donant-li al vostre maquinari una segona vida.

Gràcies a aquesta iniciativa totes les famílies de la nostra escola podran gaudir d’un aparell per poder fer les tasques de l’escola i poder estar connectats virtualment en cas de possibles futurs confinaments.

HISTÒRIES D’HIVERN

Per felicitar-vos el Nadal, els i les alumnes de tercer hem fet aquests curtmetratges de manera cooperativa amb la tècnica de l’Stop Motion, esperem que us agradin!

ELS CONCERTS DE NADAL ’20

1r A / 3 A / 4t A

1r B / P3 B / 4t B

1r C / P3 C / 4t C

3r A / P5 A / 6è A

3r B / P5 B / 6è B

3r C i D / P5 C / 6è C

2n A / P4 A / 5è A

2n B / P4 B / 5è B

2n C / P4 C / 5è C

ENSENYEM L’ESCOLA ALS PARES

A  causa d’ aquesta situació excepcional que ens ha portat aquesta pandèmia pel Coronavirus , les famílies no poden accedir a l’edifici escolar.

Hem pensat que fer una petita visita virtual amb els nens i nenes com a guies podria ser una solució .