COMENCEM!!!

El claustre d’enguany us esperem amb moltes ganes, energia i il·lusió per engegar el nou curs que comença dilluns. Desitjant rebre-us amb una forta abraçada!

ENS FORMEM EN INNOVAMAT

Seguim formant-nos amb una nova sessió sobre l’aprenentatge de les matemàtiques, a mans d’INNOVAMAT amb els quals ens iniciem en aquesta metodologia manipulativa, significativa i competencial.

Minimons

Els nens i nenes de P4 estem treballant l’hivern a través de diferents racons. Un d’ells és el racó dels minimons: un petit paisatge d’hivern amb materials diversos amb els quals podem fer trasvassaments i podem deixar volar la imaginació jugant amb els personatges que… Llegeix més»

Ensoltes de carnaval!

Ja s’acosta el CARNAVAL !
Avui tots els nenes i nenes de l’escola han pogut veure aquest vídeo que han preparat els companys/es de 5è per fer  saber a tothom què haurem de portar els propers dies.

Esperem que us agradi.
Que comenci la festa!

ENTREGA DE DISPOSITIUS GRÀCIES A LABDOO

Algunes famílies de l’escola ja estan rebent els dispositius digitals gràcies a LABDOO.ORG i a les vostres aportacions donant-li al vostre maquinari una segona vida.

Gràcies a aquesta iniciativa totes les famílies de la nostra escola podran gaudir d’un aparell per poder fer les tasques de l’escola i poder estar connectats virtualment en cas de possibles futurs confinaments.