Visita d’en Ricard Bonmatí

Ahir a la biblioteca de l’escola ens va visitar l’escriptor i poeta Ricard Bonmatí. En Ricard va fer les delícies de petits i grans narrant els seus contes, les seves aventures i recitant les seves poesies.

Els nostres alumnes estaven emocionats amb les seves històries: els va explicar què han de fer per escriure boniques i bones poesies i alguns dels seus secrets més ben guardats. Van jugar amb moltes d’elles, inclòs algún nen es va atrevir a rapear alguna. Va ser molt i molt divertit!

Tots els nostres alumnes s’havien après de memòria poesies seves i se les van recitar superbé.

Aqui us deixem algunes fotos!!

Moltes gràcies Ricard!!!

Si vols descarregar les fotos clica a la següent imatge: