Setmana de les Matemàtiques 2019

14 de febrer, dia dels enamorats i els alumnes de l’escola Montserrat s’han enamorat bojament de les matemàtiques.

Portem tota la setmana fent la setmana de les matemàtiques amb enigmes, jocs, problemes, sortides al Museu de les Matemàtiques i, en definitiva, envoltats de matemàtiques. Com cada any, una de les activitats més motivadores ha sigut la gimcana matemàtica.

Alumnes de l’Institut Maria Aurèlia Capmany ens han vigut a donar un cop de mà per ajudar-nos en la realització de les diferents proves que aquest any se’ls hi han proposat als alumnes de l’escola. Aquest curs les proves han estat manipulatives i de resolució d’enigmes els quals posaven a prova la seva capacitat per analitzar-los i trobar solucions lògiques i coherents a la vegada que els feia cooperar per arribar a una solució conjunta.

Al cicle superior cada prova superada els hi feia aconseguir una paraula, que sumada a les de les altres nou proves, els hi feia aconseguir una frase que al ser resolta els donava la satisfacció d’haver superat la gimcana.

Els alumnes han gaudit moltíssim i tots els grups han aconseguit superar-la!! Felicitats!!