Un trobador a la biblioteca

Durant uns dies els nois i noies de CS han treballat a l’assignatura de castellà romanços de diferents segles i autors com Fray Luis de León, Francisco de Quevedo, José de Espronceda, Gustavo Adolfo Bécquer… i d’altres més actuals com la Gloria Fuertes.

I el dia de sant Jordi van rebre una visita molt especial la del trobador Emiliano Valdeolivas. L’Emiliano ha musicat molts d’aquests romanços i va venir a la biblioteca de l’escola a cantar-los als nostres alumnes. Va ser una estona molt agradable i divertida ja que l’Emiliano va fer cantar a petits i grans aquest bonics romanços i ho van passar d’allò més bé.
Un grup de 6è el va obsequiar amb una gran sorpresa: van tocar amb flauta un dels romanços que ell canta: “Romance El conde Olinos”
Gracies Emiliano!!!