Un trobador a CS

Aquest matí a la biblioteca de l’escola ens ha visitat, una vegada més, el trobador Emiliano Valdeolivas.

L’Emiliano és un trobador que ha musicat poemes de tota la poesia castellana d’autors/es tant importants com Federico García Lorca,  Gloria Fuertes,  entre d’altres. Hem pogut sentir també romanços de l’Edat Mitjana que expliquen belles històries d’amor.

Els alumnes de CS han treballat durant el primer trimestre, tant a classe com a la biblioteca, la vida i l’obra de Gloria Fuertes i han donat una gran sorpresa a Emiliano recitant i cantant dues poesies: “Parejas” i “Desajuste en el desgaste”.

Tant els alumnes, com els mestres, com Emiliano ens ho hem passat d’allò més bé.

Gràcies Emiliano per les teves cançons!!