TROBADES ESPORTIVES ESCOLARS

Aquest tercer trimestre els alumnes de 2n, 4t i 5è  han participat a les trobades esportives escolars que s’han realitzat a les diferents instal·lacions de Cornellà.

Els nens i nenes de 2n han participat als Jocs del món, on han gaudit practicant jocs de diferents països. Van passar una jornada de lo més divertida i multicultural!

Els alumnes de 4t van participar a les Olimpiades-Atletisme, passant per una sèrie de proves (cursa d’obstacles, relleus, salts, llançaments…) i van demostrar el seu bon estat físic.

Per últim, els alumnes de 5è van participar en una Cursa d’Orientació per tot el Parc de Can Mercader, on per grups van anar en busca dels punts concrets que tenien al seu mapa.

Va estar divertit recórrer el parc sencer en busca dels punts, sense perdre el sentit de la orientació.

Teníem moltes ganes de gaudir una altra vegada de les Trobades Esportives Escolars i ho hem aconseguit!

2n-JOCS DEL MÓN

4t- OLIMPIADES-ATLETISME5è- CURSA D'ORIENTACIÓ