Ens visita l’escriptor Ricardo Alcántara!

Aquest dimarts dia 31 de maig vam rebre l’esperada visita del padrí de la biblioteca de l’escola Montserrat, en Ricardo Alcántara. Després de la lectura de dos dels seus llibres: “Ui quina por!” i “Els vestits de la Panxeta” amb el grup de 2n, hem pogut entrevistar a l’escriptor i compartir una bona estona de jocs i confidències. En aquesta ocasió també ens ha acompanyat la nostra estimada Mati, la bibliotecària jubilada amb més empenta!! Moltes gràcies a tots dos! És un plaer tenir-vos a l’escola.

1. Ricardo Alcántara

Quina joia poder reunir-me novament amb aquests joves lectors. Una trobada molt esperada que va resultar molt agradable. Gràcies.