Sortida al CRAM de tota l’escola

El passat dilluns 18 de març tota l’escola vam anar de sortida al CRAM. Vam sortir a primera hora del matí en diferents autocars i entre cançons i xerrades vam arribar al CRAM.

Allà al CRAM ens van explicar tot el que fan pels animals marins que arriben a les costes amb problemes i de quina manera els ajuden per a que puguin seguir la seva vida al mar. Però també hi ha d’altres com algunes tortugues que s’han de quedar allà a viure ja que en llibertat no serien capaces d’alimentar-se per si soles.

També vam realitzar alguns tallers per conscienciar-nos sobre el que els éssers humans estem provocant als mars i oceans i de quina manera hem de fer per canviar-ho.

Ja que estavem a prop, vam esmorzar a la platja del Prat on vam gaudir moltíssim i ens ho vam passar d’allò més bé.

Per acabar, tothom va anar a un parc on vam dinar i vam jugar fins que ens vam fer la foto anual amb tot el personal i vam marxar a l’escola.

Va ser un dia fantàstic!!

Si voleu veure més fotos i descarregar-les, cliqueu a la següent imatge: