Setmana Cultural ‘Estima la Terra!!’

Aquesta setmana hem celebrat a l’escola la setmana Cultural. El lema d’aquest any ha sigut ‘Estima la Terra!!’ i ens ha encantat.

Hem realitzat tallers de tot tipus, des de preparar sabó natural reciclant oli, passant per bossetes d’olor, nius per a ocells, forns solars o crear electricitat amb plaques solars i visites de científiques que ens han ensenyat moltes coses.

Per donar fi a aquesta espectacular setmana el divendres va ser el dia de portes obertes on pares, mares i familiars van poder venir a veure totes aquelles coses que hem realitzat durant aquests dies. I va venir el científic Dani Jiménez a fer un espectacle que vam poder gaudir tots els alumnes, mestres, famílies i personal que formen part de l’escola.

També es van entregar les beques de ‘Carburos Metàlicos’ a alumnes de sisè que havien realitzat les seves maquetes per generar un planeta molt més sostenible. Amb aquestes beques, sis alumnes de sisè podran anar al Campus ‘Dani Jiménez Science Camp’ aquest estiu per gaudir de les vacances i de la ciència.

Si voleu descarregar totes les fotos cliqueu al següent enllaç:

1. Míriam M.

El lema d’aquest any, “Estima la Terra” ha motivat molt als nens. Els meus fills em donen cada dia lliçons sobre reciclatge, estalvi d’aigua i altres coses. I això és perquè els aprenentatges del cole ja els tenen interioritzats. És un goig veure que són més sostenibles que la generació anterior.

Gràcies per ensenyar-los a cuidar l’entorn !!!