SETMANA DE LES MATEMÀTIQUES

A l’escola Montserrat es va celebrar la ja tradicional setmana de les matemàtiques on els alumnes participen de diferents activitats relacionades amb el món de les matemàtiques en totes les seves vessants. Entre les diferents activitats les quals es realitzen està l’enigma diari on han de desxifrar diferents enigmes on han de fer rumiar el cap, jocs de taula relacionats amb les matemàtiques, i la gimcana matemàtica que aquest any no ha pogut tenir la col·laboració dels alumnes de l’institut Maria Aurèlia Capmany que sempre ens ajuden força.

Va ser una setmana molt divertida i que segur que repetirem l’any vinent.

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.