SETMANA BIO A L’ESCOLA

Durant aquesta setmana hem realitzat a l’escola Montserrat la Setmana Bio.

En ella s’ha intentat fer consciència als alumnes de que només hi ha un planeta, i que no hi ha un pla B, per tant hem de cuidar casa nostra i com a nova generació que habitarà el planeta han de començar des de petits a aprendre-ho.

S’han realitzat tallers, s’han visualitzat vídeos, s’han reciclat materials, s’han fet plantades a l’hort, entre moltes altres coses.

El divendres es va realitzar la cloenda, on les famílies dels alumnes van poder venir a gaudir de les activitats que aquests havien realitzat durant la setmana, i fins i tot van participar una plantada a l’escola de primària. Al final vam gaudir tots d’un berenar saludable consistent en broquetes de fruita que ens van encantar.

Ha sigut una setmana molt emocionant que podeu veure a les fotos de l’article.

Si voleu descarregar les fotografies, cliqueu a la imatge: