CICLE SUPERIOR – MOSTRA DE TEATRE CURS 2018-2019

Després d’una llarga espera, per motius tècnics, ja tenim aquí les obres de Teatre de cicle superior del curs anterior.

Després d’un llarg esforç durant tot el curs, al juny els alumnes van posar en pràctica tot allò que habien après i van realitzar les obres de teatre que havien preparat.

Els alumnes de cinquè van realitzar l’obra de ‘La Sardartritis’, on un grup de científics han de descobrir la cura a una malaltia anomenada Sardartritis, i on viatjant en el temps i modificant el passat, intentaran trobar-la, ho aconseguiran?

Per altra banda, els alumnes de sisè aconsegueixen inventar el motor d’aigua que canviarà la forma de moure’ns pel món, però els papers on estava apuntada la fòrmula de cop desapareix i l’alcalde està a punt d’arribar. Aconseguiran trobar-la a temps?

Us deixem els vídeos i esperem que els gaudiu.

Videos aqui

1. Montse

Bravoooooo!!! Lo mejor los actores, q estuvieron trabajando para q saliera todo genial. Un aplauso enorme para todos ellos!!! Un besazo y abrazo para los profes q también sudaron los suyo… ???