Setmana BIO a cinquè

Els alumnes de cinquè a la setmana cultural han realitzat tres activitats amb les quals han gaudit i han creat coses molt divertides les quals us presentem a continuació:

En primer lloc van crear una guardiola amb material reciclat. Amb ampolles de plàstic i paper de diari van fer paper maixé i van crear una guardiola que després al cap d’uns dies van pintar i decorar.

La segona activitat va ser l’inici d’un projecte que els portarà a crear l’hort de l’escola de primària. Van buscar la millor ubicació fixant-se en el moviment del Sol, l’orientació de l’escola respecte els punts cardinals, i altres variables amb les quals debatran per cercar el millor lloc per posar-ho.

Per acabar la setmana van crear uns ecosistemes aquàtics en els quals van posar substrat, pedres, plantes aquàtiques i uns petits cargols aquàtics anomenats Planorbis.

Al final, al hall de l’escola vam exposar-ho tot i vam crear un cartell expositiu per explicar la nostra experiència. Mireu les fotos per veure tota la feina que hem fet.

Si voleu descarregar les fotos cliqueu a la següent imatge: