I JOCS FLORALS VIRTUALS ESCOLA MONTSERRAT

Malgrat el confinament, l’escola Montserrat no ha volgut que aquest any els alumnes de CS es perdessin els Jocs Florals.

I com ho hem fet?? Molt fàcil: en Jordi, l’Àlex i la Mati els hem fet arribar tres dossiers de poesies ben boniques i variades. Havien de preparar una cadascú i l’havien de recitar de memòria. Podien utilitzar atrezzo, música, el que volguéssim i per videoconferència les havien de recitar als companys i als mestres.

Resultat? Increïble!! Ha estat impossible triar només un guanyador/a! Hem donat quatre premis!!!! Han cantat, han recitat, s’han disfressat i el millor de tot és que hem gaudit una bona estona de la companyia dels nostres alumnes. Ah i ens han ensenyat les roses tan i tan boniques que han fet a casa. Una passada!

I com que cada sant Jordi a la nostra escola celebrem amb les famílies l’Esmorzar de Germanor, on aporten plats típics del seu país, aquest no podia ser menys i també hem esmorzat junts. Els/ les alumnes que han volgut han preparat alguna coseta de menjar i ho han ensenyat als seus companys. Un matí rodó!!

L’activitat ha sigut un èxit! Gràcies nens i nenes. Aquí podeu veure un vídeo dels alumnes recitant els seus poemes.

1. MATI TRIANO

Un vídeo chulísimo!!!! Fue una mañana muy emocionante.

Muchas grácias por mantener vivo en espíritu de este día tan especial,
    hasta en la situación tan extraña que vivimos.