Obres de teatre de Cicle Superior

Com cada any, des de fa ja uns anys els alumnes de cicle superior realitzen dues obres de teatre. Aquest any, igual que l’any passat, orientades a la ciència aprofitant el projecte Tàndem que realitza l’escola.

És un dia de molts nervis i molt especial per ells ja que poden posar en escena allò que han estat preparant durant tot el curs, amb decorats, vestuari, focus, projeccions, i un públic molt especial; alumnes de l’escola i familiars que els venen a veure.

La obra de 5è tracta sobre una malaltia, la Sardartritis, de la qual encara no han aconseguit trobar la cura i els científics de l’IRB faran viatges al passat per tal de trobar el primer malalt de la història i d’aquesta manera poder aconseguir trobar la solució.

La de 6è tracta d’una expedició que va al planeta Mart a cercar aigua ja que Catalunya està patint una forta sequera. En el procès de portar-la, un empresari malvat, els roba la localització, els pren l’aigua i la comercialitza molta cara i sense saber que no és potable pel consum humà. L’expedició AQUA24, crea un plan de rescat i aconsegueixen potalbilitzar l’aigua i així acabar amb la sequera.

VIDEOS AQUI

1. M. Carmen

Els alumnes ho fan genial i es veu la feina que hi ha al darrere d’aquestes obres de teatre. Els temes de les malalties i la sequera han estat molt encertats i el projecte Tàndem és una oportunitat única per a què els estudiants del Montserrat coneguin de ben a prop el món de la recerca científica.
    Felicitats a tots els participants i organitzadors !!