Ball de bastons dels alumnes de menjador

Els alumnes que dinen al menjador de l’escola han estat preparant durant tot el curs un ball de bastons que han interpretat davant de tots els pares, mares, mestres i diferent públic que els ha vingut a visitar. Fins i tot ha vingut a veure el ball Antonio Balmon, l’alcalde de Cornellà de Llobregat, que a part de gaudir veient l’espectacle que els alumnes els hi han ofert, ha parlat distesament amb nens, pares, mares i mestres.

Ens ha encantat i esperem poder veure’ls el proper curs tornant a ballar d’aquesta forma tan professional!