JORNADES “LES NOIES HI SÓN!”

Durant una setmana els alumnes de l’escola van gaudir de diferents tallers els quals anaven adreçats a visibilitzar a les dones en la societat i com aquestes poc a poc van recuperant la igualtat que durant segles la societat els hi ha negat, ocupant cada vegada més llocs importants a les feines, tot i que encara queda molt a fer.

Amb diferents videoconferències i amb la visita de científiques a l’escola els i les alumnes van poder aprendre moltes coses que podeu veure representades en el següent vídeo.

Part de les activitats programades han comptat amb la subvenció de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.