ELS ALUMNES DE CINQUÈ A LA FIRST LEGO LEAGUE

El passat dissabte 22 de maig de 2021, un grup d’alumnes de cinquè de l’escola Montserrat va anar a La Salle per participar a la First Lego League d’aquest any.

Després d’uns mesos treballant a l’aula, va arribar el gran dia i els alumnes van presentar el seu gran projecte d’innovació, el Floaty Float, una plataforma per a que les persones que tenen plegia puguin gaudir d’un bany. Ho van fer molt i molt bé i van deixar al jurat bocabadat. Seguidament van presentar el seu disseny del robot i com l’han anat construint durant tot aquest temps fins al disseny final. Els jutges els van preguntar sobre els valors first que han anat aprenent durant el procés de tots aquests mesos i per acabar van realitzar el seu joc del robot.

Al finalitzar ens van entregar unes medalles i uns diplomes que no ens esperavem però que ens van encantar i ens van fer molta il·lusió.

A la tarda es van fer les entregues de premi i de cop i volta… VAM SER GUANYADORS D’UN DELS 16 PREMIS QUE ES DONAVEN!!! en concret el premi de JOVES PROMESES, i no podem estar més contents. A més coincidim que són unes joves promeses que segur que donaran molt a parlar.

L’any que ve esperem poder tornar i poder gaudir del dia tant i com ho vam fer aquest any.

Si voleu veure les fotografies, cliqueu a la següent imatge: