Global Scholars

Des de l’inici de curs que l’alumnat de sisè està treballant amb un programa provinent de Washington anomenat ‘Global Scholars’. Aquest any el tema és ‘Resourceful cities’, és a dir, ‘Ciutats amb recursos’.

Aquest programa està enfocat a la participació de l’alumnat en el dia a dia de la seva ciutat, amb poder per proposar canvis i realitzar-los també.

A més de compartir un espai virtual per on comunicar-se amb altres alumnes de ciutats com Singapur, Buenos Aires, Buffalo, Londres o Nur-Sultan, l’alumnat ha realitzat primer una tasca de presentació del grup, classe, escola, barri i ciutat. Després, ha realitzat uns pòsters resum amb una problemàtica trobada i una resposta/actuació realitzada per tothom.

Continuem aquest trimestre centrant-nos amb el cicle que pateix un producte i la importància de tenir tendes realment sostenibles.

Si vols veure les fotos, fes click al següent enllaç: