6è SETMANA DE LA DONA

La primera setmana del mes de març i acabant el dimarts 9 de març, a l’Escola Montserrat es va celebrar una setmana de la dona en la ciència.

Concretament, a la classe de 6è vam tenir l’oportunitat d’assistir a una xerrada inicial virtual junt amb 5è i 4t i dirigida per la científica Núria Salan. Per altre costat, també vam comptar amb una xerrada de l’IRB enfocada al genoma del càncer i un taller de videojocs anomenat ‘Girls in Tech’ on vam poder gaudir d’un videojoc creat per dones i que es basava en unes quantes dones científiques les quals s’havien treballat/parlat al llarg de la setmana a classe.

Finalment, el dimarts 9 de març, tota l’escola va poder gaudir al pati d’un contacontes acompanyat de música de piano el qual contava ‘Contes de Nenes Rebels’.

L’alumnat ha gaudit de totes i cadascuna de les activitiats i ha après científiques molt importants en la seva vida i totalment desconegudes fins al moment.

Per veure les fotografies, podeu entrar al següent enllaç.