FIRST LEGO LEAGUE A CINQUÈ

Els alumnes de cinquè han engegat un projecte relacionat amb les famoses peces de Lego. En concret, els alumnes de cinquè participaran a la First Lego League, un torneig on han de preparar diferents habilitats per poder superar totes les proves.

El projecte consisteix en tres fases:

La primera és el joc del Robot. Han de dissenyar, construir i programar un robot el qual sigui capaç de superar les proves que hi ha la taula. Amb tot això la organització i la coordinació serà imprescindible per a que surtin el màxim de proves possibles en dos minuts i mig.

La segona fase, és el projecte d’innovació, on els alumnes s’han de posar a la pell dels enginyers i dissenyar un producte que serveixi per a què les persones puguin gaudir d’una vida saludable i que el sedentarisme que ens ha provocat el confinament desaparegui de les nostres vides. Tot un repte que el que han de superar ja que l’hauran de presentar davant d’un tribunal el qual els valorarà.

I la tercera fase, seran els valors First, on els alumnes hauran d’explicar davant d’un altre tribunal quins són els valors que han aprés durant el procés dels dos anteriors projecte: Col·laboració en equip, diversió, companyerisme…

Si voleu descarregar les fotografies, cliqueu a la següent imatge: